Prawa i obowiązku partnera Strefy Instalatora

Karta Praw i Obowiązków Partnera Strefa Instalatora

 

Jeżeli nic innego nie wynika z treści niniejszej Karty Praw i Obowiązków Partnera, słowa pisane z dużej litery mają znaczenie, jakie nadaje im Regulamin Ogólnopolskiego Programu Strefa Instalatora.

 

I. Prawa Partnera

 

  1. Partner ma prawo do udziału w akcjach promocyjnych, opisanych Komunikatami. Prawo udziału ograniczone jest do akcji promocyjnych jednego Współorganizatora.

  2. Tytułu Partnera wiąże się z dostępem do:

    • Komunikatów,

    • Katalogu Nagród i Katalogu Ofert

    • informacji o ofercie handlowej,

    • informacji o przeprowadzanych szkoleniach, konferencjach, kursach,

  1. W przypadku organizowania przez Współorganizatora spotkań, szkoleń bądź innych spotkań o charakterze handlowym, marketingowym lub promocyjnym, Partner korzysta z pierwszeństwa do uczestnictwa, gdy ilość miejsc jest ograniczona.

  2. Partner ma prawo do używania tytułu „Strefa Instalatora”.

  3. Jeżeli Współorganizator zaoferuje Partnerowi udział w programie dedykowanym, Parter ma prawo odmówić udziału w programie. Odmowa udziału nie wymaga uzasadnienia.

 

  1. Zobowiązania Organizatora

 

  1. Organizator oferuje usługi z Katalogu Ofert, na zasadach określonych dla tych usług.

  2. Katalog Ofert jest rozwijany i może być dostosowywany do potrzeb Partnerów przez Współorganizatora Programu.

 

  1. Obowiązki Partnera

 

  1. Partner zobowiązuje się do promowania Programu wśród klientów Współorganizatora.

 

  1. Parter prowadzi działalność w zakresie branży sanitarnej i grzewczej w taki sposób, aby przyczyniać się do promocji zawodu, który wykonuje, a w działalności, którą prowadzi kieruje się uczciwością i solidnością.

 

  1. Partner, reprezentując Grupę Strefa Instalatora wobec swoich klientów, przyczynia się do promocji wizerunku Grupy.

  2. Partner, dokształcając się, podnosi wiedzę zawodową.

  3. Kontakty Partnera z klientami cechuje wiedza i kultura osobista.

  4. Partner stara się zapewniać bezpieczeństwo swoich klientów poprzez system dobrowolnych ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu.

 

  1. Parter informuje Współorganizatora o zamiarze przejścia do innego Współorganizatora z 30 dniowym wyprzedzeniem.

 

IV. Okres obowiązywania

 

Status Partnera, udzielany jest na okres uczestnictwa klienta w Programie, chyba że Współorganizator wypowie ten status, gdyż Partner nie przestrzega obowiązków Partnera określonych w dziale III Karty lub nie spełnia wymagań wynikających z pkt. 1.3. Regulaminu.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel