Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

FAQ - Pytania i odpowiedzi

FAQ - Pytania i odpowiedzi

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych usług i produktów. Zapraszamy do zapoznania się z poniższymi informacjami, które pomogą Ci uzyskać wiedzę w kwestiach związanych z funkcjonowaniem naszej firmy.

  • Jak zarejestrować konto na stronie?

    Wejdź na stronę główną.
    - Znajdź opcję „Zarejestruj się”
    - Wypełnij formularz wymaganymi danymi lub połącz swoje konto z platform Google, Facebook lub Linkedin
    - Domyślnie login jest Twoim adresem e-mail
    - Wpisz hasło
    - Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności
    - Oczekuj wiadomości potwierdzającej utworzenie konta
    Link do rejestracji klienta detalicznego

  • Jak zalogować się po raz pierwszy?

    Zalogować się po raz pierwszy możesz bezpośrednio z poziomu wiadomości o utworzeniu konta lub przechodząc na stronę główną doroz.pl i klikając „zaloguj się” w prawym górnym rogu.

    Link logowania: Zaloguj się.

  • Nie dostałem linku aktywacyjnego

    W przypadku kiedy wiadomość po utworzeniu konta nie dotarła:
    - Sprawdź folder ze spamem, wiadomość powinna przyjść z adresu e-mail sklep@doroz.pl.
    - Skontaktuj się z obsługą hurtowni Doroz.
    - Sprawdź poprawność adresu e-mail. Upewnij się, że podałeś poprawny adres e-mail podczas rejestracji.
    - Filtr antyspamowy. Jeśli korzystasz z programu antyspamowego na swojej skrzynce pocztowej, upewnij się, że ustawienia antyspamowe nie blokują wiadomości.

  • Nie pamiętam loginu lub hasła.

    Jeśli nie pamiętasz loginu lub hasła skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”, która znajduje się na stronie logowania, w jej dolnej części. Wpisz adres e-mail, na który zostało założone konto i kliknij „Przypomnij hasło”. Po wykonaniu tych czynności na skrzynkę e-mail powinna dotrzeć wiadomość, w treści której wybierz przycisk „Ustaw nowe hasło”.

    Strona logowania: Zaloguj się.

  • Czy mogę liczyć na rabaty?

    Prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerem telefonu: 666-267-222, lub drogą e-mail: sklep@doroz.pl

  • Jak zostać Klientem Hurtowym?

    - Wejdź na stronę główną.
    - Znajdź opcję „Oferta dla instalatorów” w pasku na samej górze strony
    - Opisz swoją działalność oraz wypełnij formularz wymaganymi danymi
    - Domyślnie login jest Twoim adresem e-mail, natomiast nie zaleca się tworzenia konta klienta detalicznego oraz hurtowego przy użyciu jednego adresu e-mail.
    - Wpisz hasło
    - Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności
    - Oczekuj wiadomości potwierdzającej utworzenie konta oraz następnej, która potwierdzi przyjęcie zgłoszenia jako klienta hurtowego.
    Oferta dla instalatorów.

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Status zamówienia jest możliwy do sprawdzenia z poziomu sekcji „Zamówienia” -> „Bieżące zamówienia” znajdującej się na stronie Twojego konta, do której odnośnik znajdziesz po prawej stronie wyszukiwarki w górnej części strony. Możliwe jest również sprawdzenie statusu w dolnej części strony w sekcji „Moje zamówienia” -> „Status zamówienia” lub „Śledzenie przesyłki”.
    Sprawdź status zamówienia.

  • W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

    Chęć zwrotu towaru można zgłosić po zalogowaniu się do swojego konta. Wówczas w dolnej części witryny w sekcji „Moje zamówienia” wybierz jedną spośród trzech dostępnych opcji:
    - Chcę zareklamować produkt
    - Chcę zwrócić produkt
    - Chcę wymienić produkt
    Po wybraniu opcji, która Cię interesuje uzupełnij numer zamówienia oraz telefon lub adres e-mail, aby wyszukać zamówienie.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 49 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-01-29
Wszystko okej
2023-11-09
OK
pixel