Dodaj produkty podając kody
FAQ - Pytania i odpowiedzi
FAQ - Pytania i odpowiedzi
-
Jak zarejestrować konto na stronie?
Wejdź na stronę główną.
- Znajdź opcję „Zarejestruj się”
- Wypełnij formularz wymaganymi danymi lub połącz swoje konto z platform Google, Facebook lub Linkedin
- Domyślnie login jest Twoim adresem e-mail
- Wpisz hasło
- Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności
- Oczekuj wiadomości potwierdzającej utworzenie konta
Link do rejestracji klienta detalicznego -
Jak zalogować się po raz pierwszy?
Zalogować się po raz pierwszy możesz bezpośrednio z poziomu wiadomości o utworzeniu konta lub przechodząc na stronę główną doroz.pl i klikając „zaloguj się” w prawym górnym rogu.
Link logowania: Zaloguj się. -
Nie dostałem linku aktywacyjnego
W przypadku kiedy wiadomość po utworzeniu konta nie dotarła:
- Sprawdź folder ze spamem, wiadomość powinna przyjść z adresu e-mail sklep@doroz.pl.
- Skontaktuj się z obsługą hurtowni Doroz.
- Sprawdź poprawność adresu e-mail. Upewnij się, że podałeś poprawny adres e-mail podczas rejestracji.
- Filtr antyspamowy. Jeśli korzystasz z programu antyspamowego na swojej skrzynce pocztowej, upewnij się, że ustawienia antyspamowe nie blokują wiadomości.
-
Nie pamiętam loginu lub hasła.
Jeśli nie pamiętasz loginu lub hasła skorzystaj z opcji „Nie pamiętam loginu lub hasła”, która znajduje się na stronie logowania, w jej dolnej części. Wpisz adres e-mail, na który zostało założone konto i kliknij „Przypomnij hasło”. Po wykonaniu tych czynności na skrzynkę e-mail powinna dotrzeć wiadomość, w treści której wybierz przycisk „Ustaw nowe hasło”.
Strona logowania: Zaloguj się. -
Czy mogę liczyć na rabaty?
Prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego pod numerem telefonu: 666-267-222, lub drogą e-mail: sklep@doroz.pl
-
Jak zostać Klientem Hurtowym?
- Wejdź na stronę główną.
- Znajdź opcję „Oferta dla instalatorów” w pasku na samej górze strony
- Opisz swoją działalność oraz wypełnij formularz wymaganymi danymi
- Domyślnie login jest Twoim adresem e-mail, natomiast nie zaleca się tworzenia konta klienta detalicznego oraz hurtowego przy użyciu jednego adresu e-mail.
- Wpisz hasło
- Zaakceptuj warunki regulaminu i polityki prywatności
- Oczekuj wiadomości potwierdzającej utworzenie konta oraz następnej, która potwierdzi przyjęcie zgłoszenia jako klienta hurtowego.
Oferta dla instalatorów. -
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status zamówienia jest możliwy do sprawdzenia z poziomu sekcji „Zamówienia” -> „Bieżące zamówienia” znajdującej się na stronie Twojego konta, do której odnośnik znajdziesz po prawej stronie wyszukiwarki w górnej części strony. Możliwe jest również sprawdzenie statusu w dolnej części strony w sekcji „Moje zamówienia” -> „Status zamówienia” lub „Śledzenie przesyłki”.
Sprawdź status zamówienia. -
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Chęć zwrotu towaru można zgłosić po zalogowaniu się do swojego konta. Wówczas w dolnej części witryny w sekcji „Moje zamówienia” wybierz jedną spośród trzech dostępnych opcji:
- Chcę zareklamować produkt
- Chcę zwrócić produkt
- Chcę wymienić produkt
Po wybraniu opcji, która Cię interesuje uzupełnij numer zamówienia oraz telefon lub adres e-mail, aby wyszukać zamówienie.